Blir ni provocerade?

Jag tror att jag skrivit om det här tidigare men här kommer det igen. Varför blir folk provocerade av att jag inte gillar att dricka alkohol? Visst ibland kan jag ju festa "och dricka"  men jag känner absolut inte för det. Varför är det så konstigt? Jag tycker att det är jobbigt/frusterande att vara seg och om det går riktigt illa, riktigt bakis. Då försvinner ju en hel dag med att bara må dåligt. Jag har bättre saker för mig, som att träna.

Dagen:
Jobb:
7.15-16.15. Var jobbigt att gå upp imorse men när jag väl kom till jobbet så var jag pigg.

Dagens mat: Varken jag eller Fred var riktigt hungriga så det blev mannagrynsgröt och smörgåsar.

Träning: Medelpass på friskis. Den vanliga ledaren var sjuk så en "gammal" ledare hoppade in. Det var ett riktigt bra pass! Jag saknar vissa av de ledarna som slutat. Det var lite mer go i dem. Jag har även gjort mina gamla vanliga situps.

-Ett bolag som inte tjänar så mkt pengar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0