Bullar!

Har hunnit med riktigt mkt hittills idag!
Dagen så här långt:

Tvätt:
7-10.30. Självklart så var det inte så mkt tvättmedel och mjukmedel kvar så jag fick gå till Willys och hänga på låset. Passade på att handla mat och annat som vi behövde. Har även vikt all tvätt och bäddat sängen med nya lakan .

Städning: Lägenheten såg inte så illa ut idag "som förra veckan" så det gick snabbt att städa.

Bak: Skulle eg. åka och hämta mitt pass men klockan blev för mkt så jag passade på att baka lite bullar istället. Det är ju faktiskt kanelbullens dag imorgon! Det blev vaniljsocker/socker fyllning i några och kanel/socker fyllning i andra. Har ätit en del redan! Mums!

Träning: Tränat rygg och mage efter en träningsdvd som jag har. Ska även kila till friskis snart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0