Gina tricot och annat

Hehehehe. Har ni också märkt att Gina fått en webshop. Farligt Farligt! https://www.ginatricot.com/se/#/collection

Sitter på jobbet och det flyter på, inga svårigheter direkt. Längtar fortfarande till semestern. Behöver vila. Det konstiga är dock att jag är trött på morgonen men pigg på kvällen. Jaja, tänker väl ni nu. Det är väl inte så konstigt. Men jo det är det visst för jag är en så kallad "morgonmänniska" Kan sådant ändras bara sådär? Jag förstår inte. Helgen var lugn och skön. Jag behövde verkligen det. När jag vakande vid 9 i lördags tills dess att jag gick och la mig vid 22 så var jag helt slut. Kände mig helt utmattad i kroppen. Jag är inte sjuk utan det måste helt enkelt vara att jag behöver ledigt. På söndagen var jag lite piggare men inte 100. I söndags firade jag och Fred förövrigt 6 år tillsammans. Men Fred glömde det som vanligt. Det är verkligen tråkigt när killen inte kommer ihåg något sådant. Och det har han fått höra också.

Dagen:

Jobb: 10-19

Träning: Vet inte om jag hinner till friskis men annars blir det ett pass hemma i vardagsrummet och de sedvanliga situpsen.

Mat: Ja, Fred får laga mat idag. Jag är ju inte hemma förrän vid 20. Om han inte lagat något så blir det mannagrynsgröt med socker och kanel. Brukar bli det. Mumsigt!

Ser fram emot: Min lediga dag imorgon. Semester. Festen hos Madde på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0