Härlig höstdag

Det har verkligen varit en vacker höstdag. Himmlen har varit blå och vädret behagligt. Gick en långpromenad i två timmar. Härligt. Jag har även äntligen kommit ihåg att svara på Maddes inbjudan till födelsedagsfest. Ser verkligen fram emot att träffa the old gang "plus andra av Maddes vänner", kommer nog bli riktigt kul.Helgen har varit lugn, ovanligt va? Igår lkväll var jag hemma själv och tränade. Har fått en ny träningsdvd så jag körde två pass på den, ett 50 minuterspass och ett 35 minuter pass. Självklart gjorde jag även de vanliga 500 situpsen. Ja, jag är galen men jag mår verkligen bra av att träna.
Ringde även Jessica idag, var ju ett tag sedan. Var kul att höra hur hon har det. Hon och Micke har ju flyttat in i huset nu och jag fick ju självklart en inbjudan. Så jag tänkte åka till henne någon helg framöver.

 Jag och Jessica i juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0