Jobbar

Sitter här och har en paus mellan patienterna. Det är skönt ibland. Blev väldigt glad över en patients kommentar ang min hårfärg. Hon trodde att det var min naturliga och tyckte att jag verkligen passade i den! Har fått olika kommentarer efter toningen. I Freds släkt lät det " ja, det var ju speciellt" och "vad har du gjort med håret!". Andra har blivit lite chockade vid första ögonkastet men sedan sagt att det passar mig och "mina färger".  Ja, jag är supernöjd iallafall.

Dagen:

Jobb:
Hänger här på folkis till 17.15. Sedan är det hemåt för middag och träning.

Gör nu: Väntar på att lunchen ska börja. Är riktigt hungrig nu. Till lunch blir det fullkornspasta, köttfärssås och grönsaker. Jag har nedräkning!

Middag: Tulle ska fixa middag idag. Igår sa han att han ville ha fisk. Vi får se vad det blir :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0