Måndag

Vad hände med helgen eg?

Helgen i korthet:

Fredag kväll:
Va på rotundan och åt med Tulle. Blev deras supergoda planka! Kvällen blev annars väldigt lugn. Vi gick och la oss vid 23.

Lördag: Marknad, fest hos Madde samt utgång i Sthlm. Det var verkligen skit roligt att träffa alla. Jag sög på bowlingen men roligt var det iaf! Jag ska lägga upp bilder när jag får tid ikväll.

Söndag: Tog en riktig sovmorgon. Jag och Tindra låg och myste i sängen. Vid 11 gick jag upp, hon låg kvar. Inte så ovanligt, en latare katt får man leta efter. Jag fixade och donade hemma, lagade mat och plockade undan lite. Vid 19 gick jag och tränade.

Nu har jag patient!
Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0