Missnöjd

Sitter här på jobbet. Helt dött har det varit nästan hela dagen. Då är det verkligen inte kul att jobba, om man bara sitter och glor. känns ju inte bra. Jobbar till 19 och hoppas verkligen att patienterna jag ska ha senare idag kommer! Jag är även missnöjd på att ingen på konsum svarar när man ringer. Är de alltså så några så att det inte ens hinner svara?. Sjukt. Orsaken att jag ringt 4 gånger idag är för att min gamla chef ringde och frågade om jag kunde jobba lite extra. Antagligen så hittade de väl någon annan "som inte kostar så mkt" att jobba istället. Men det skulle ju sitta fint med lite lättförtjänta pengar att kunna bränna i december. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0