The day off

Idag är jag helt ledig! Det känns verkligen skönt att inte ha något inplanerat utan bara kunna ta det lugnt. Jag sov ut idag. Jag behövde verkligen det. Känner mig utsövd och pigg. Jag åt frukost och diskade. Utan stress. Härligt.

Har ni sett reklamen från Crime medicine på tv och i tidningar? Ni som inte sett den så handlar kampanjen om att kunna köpa läkemedel på internet. Vilket vi nog alla vet, är livsfarligt. Jag förstod inte om det var seriöst eller om det var någon sorts kampanj för att INTE köpa läkemedel via internet. Ja, jag vet vad "crime" betyder" men reklamen är lite "skum" så man blir lite orolig att den faktiskt är seriös. Jag gick in på hemsidan idag och fick reda på att det var läkemedelsverket som stod bakom denna kampanj. Jag tror nog att många har gått in på sidan när de sett reklamen så de har verkligen lyckats få fram sina åsikter. Smart!

http://www.crimemedicine.com/

Dagen händelser hittills:

Vaknade:
Det stod 10.20 på min mobil men jag låg kvar i sängen i typ 20 minuter.

Frukost: Te "en stor kopp" , solrutanknäcke och en apelsin.

Städat: Diskat "behövdes", plockat lite.

Tränat: 45 minuterspass, 500 situps.

Tänkte hitta på:  gå och hälsa på Famro.

None Famro och jag förra sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0