Dags att sova

Dagen har varit bra. Roliga patienter och lagom mycket att göra. Har sett lite annorlunda "saker" idag och lärt mig mycket. Jobbade till 19 idag och jag hann till och med att träna! Tjohoo! Igår ringde jag frissan och beställde tid så på onsdag nästa vecka smäller det! Då ska mitt tråkiga hår få sig en trimning. Ska bli så skönt. Längtar. Har haft så mycket finnar på senaste tiden. Har kännt mig som en j-vla tonårskille med hela kinderna fulla. Tror att det berodde på stressen över att börja på nytt jobb men också att mina hormoner spelar mig ett spratt. Köpte "acne gel" från aco. Den är verkligen bra och nu är det inte alls så farligt. Köpte även acos " face gel", och den rekomenderar jag verkligen.
Ska gå och lägga mig nu. Sov inte så bra i natt så det ska bli skönt att få lägga sig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0