En heldag på Malmskillnadsgatan

Har varit på introduktionskurs idag. Var kul att träffa andra som också var nya inom tandvården. Var dock inte så många tandhygienister och det kändes flera gånger som att informationen endast var intressant för tandläkarna att veta. Var precis som när jag gick hygienistutbildningen och vi hade föreläsningar tillsammans med sjuksköterskorna. Det märktes också vilka som pluggat tillsammans i Stockholm, många var snobbiga och höll sig endast till varandra. Men jag ska inte vara så negativ, det var intressant att veta hur företaget fungerar och vilka krav som ställs på oss nya. Att vi får extra tid och hjälp och att ekonomin "att dra in så och så mycket pengar" inte gäller oss det första året.
Jag vill verkligen klippa mig också. Har kollat på olika frisyrer:

Frisyrer - Kvinna | Färg: Blont | Längd: Page | Form: RaktFrisyrer - Kvinna | Färg: Blont | Längd: Page | Form: Rakt
De ser kanske likadana ut? Ganska enkelt men snyggt!

Frisyrer - Kvinna | Färg: Blont | Längd: Kort | Form: Rakt Kanske den här? Men då vill jag ha en längre längd. Till axlarna typ.
Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0