En helt vanlig måndag

Dagen har varit bra, hann till och med att gå och träna! Blev så glad när jag fick reda på att Fred redan lagat mat och att det bara var att äta när jag kom hem. Härligt! Var på ett medel pass på friskis, Var skönt att röra på sig. Har ju inte vågat det på grund av förkylning och ont i halsen. Men nu är jag helt frisk! Jag fick även min sista lön på konsum idag. Var välbehövligt.
Helgen har varit lugn och skön. Har tyckt att det varit för kyligt ute så jag var inne och fixade och donade. Vi har även spelat många spel i helgen, jag, Fred och Micke. I fredags spelade vi "vem vill bli miljonär" och "alfapet", jag vann på båda!  Och i lördags spelade vi poker. gick sådär. Kom inte sist iallafall.
Ja, har inte hänt så mkt i mitt liv.
Imorgon börjar introduktionsåret och jag ska på konferans fär oss nya inom folktandvården i Stockholm. Ska bli kul att se vilka nya som börjat på andra ställen.

Ska sova nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0