Första dagen på nya jobbet

Dagen gick väldigt bra och alla verkar verkligen vara super trevliga. Jag som tyckte att det var bra i Lillån. Nu ser jag verkligen att jag hade fel. Där var det daglig konkurrens mellan de nya tandläkarna och de äldre tandhygienisterna. Tjat och negativa kommentarer varje dag!. Det känns verkligen bra.
Det var en lugn dag. Jag satt med datorprogrammet T4 och försökte förstå hur jag skulle göra. Det är mycket som jag saknar som Effica hade!. Allt var så logiskt upplagt och blanketterna var lätta att skriva i. I miss effica! Självklart kommer jag lära mig T4 utan problem men vissa saker är konstigt upplagt, speciellt om man inte vet vad allt står för. Då suger vissa förklaringar. Ja, nu vet ni det!

När jag kom hem så hade Fred lagat mat. Det blev varma mackor och sallad. Han kan min man! På grund av att maten var klar när jag kom hem så hann jag gå och träna också. Det var riktigt skönt att röra på sig!

Jag kom precis att tänka på att jag faktiskt jobbar med något som jag verkligen tycker är kul! Hihihihi!!! Lucky me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0