Hektisk dag

Har varit igång heeela dagen. Mitt pass gick ut i maj så jag var tvungen att åka och skaffa/ansöka om ett nytt. Jag/vi ska ju åka i december, ja, det är inte så lång tid kvar nu! Hihhihi! Nu börjar det kännas verkligt. Jag ser verkligen fram emot att komma iväg till sol och värme. Har inte haft någon semester i år och det börjar kännas nu. Jag passade även på att shoppa lite. Ett par jeans och tights från Gina, smink och schampoo från Hm. Underkläder och lite mer smink på cubus. Ja, det var nog allt. När jag kom hem så började jag städa. Såg verkligen ut som "hej, kom och hjälp mig" här hemma. Hann inte helt klart förrän det var dags att springa till friskis. Var ett bra pass, var trött efteråt. Brukar inte känna så efter varje pass. Efter friskis gick jag hem och dammsög lägenheten, åt tacos framför tv:n och dog i soffan. Fred är inne i stan med polarna så jag har varit själv hela kvällen. Vid 22 blev jag pigg och satte på en träningsdvd och tränade rygg och mage i 30 min. Har även duschat och nu sitter jag här. Ska nog lägga mig i sängen med Tindra och läsa bok.

http://www.fritidsresor.se/Resorts/Travel.aspx?id=16694&cat=2|302&entry=65&dest=113&city=627&hotel=5198&type=cd
Kolla in vårt hotel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0