Vad hände med helgen?

Helgen bara flög förbi! I lördags hade vi över Jens, Helene och Roy och spelade alfapet. Kände att jag hade ont i halsen på kvällen och igår morse vaknade jag med feber och det gick inte att svälja utan att det gjorde ont. Låg i soffan hela dagen och sov för att försöka bli frisk. Känns ju inte så bra att anmäla sig sjuk redan andra veckan på nya jobbet. Det fungerade!  Idag är jag lite snuvig men annars pigg och känner mig frisk. Dagen har varit väldigt lugn. När jag inte hade patienter så var jag inne hos en tandläkare. Det var riktigt intressant. Har ju mest sett tandläkare göra vanliga fyllningar tidigare.

 Tycker att alfapet är rätt kul att spela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0