Jobb och veterinärbesök

Sitter här på jobbet och det är fredag!!! Tjohoo!!! Solen skiner och det känns att värmen kommer allt närmre. Härligt! Jag är verkligen på toppenhumör idag! I natt fick jag sova också. Tindra har väckt mig varje natt och tror att hon ska bli utsläppt. Hon är inte så smart :). Igår när jag kom hem från jobbet så hade hon ingen tratt runt skallen och dränaget som tidigare stack ut i sidan hade hon slitit bort. Ringde veterinären direkt och de sa att de sitter ett rör under huden så om det är kvar är det inte akut. Vi har iaf tid idag, de ska ta bort dränaget tror jag. Det var ju Fred som var med henne till veterinären i tis så jag vet inte riktigt vad de sa.
Orsaken till hennes skador är en hankatt. Det är parningstider och när hon inte ville så fick hon stryk helt enkelt. Är tydligen ganska vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0