Påsk

Jag sitter här och väntar på pat. Idag slutar jag kl 15 och då är det lite påskledigt! Det ska bli skönt. Sitter och funderar om jag ska "påskpynta" men jag är inte någon direkt påskfirare så jag vet inte. Jag har redan fått 2 påskägg också, ett från klinken i VH och ett från Jordbro. Indrivning av godis så att det stor härliga till alltså! Vädret är inte så muntert just nu "mulet och regn" men jag hoppas på sol i påsk! Har för mig att det ska bli fint men det kanske bara var på påskafton? Ja, jag vet inte.
Vårt journalprogram ska uppdateras så den sista timmen på jobbe tidag ska ajg sitta och testa/plugga det. Tycker inte om T4 från början och så ska det bli mer krångligt och "plåttrigt". Inte alls en bra översiktsbild tycker jag.

 GODIS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0