"Du tar p-piller,jag tar allergitabletter"

Nice line va? Det här sa en ful,kort, tjock och skallig man som såg ut som 35-40 men var född 82!! Usch! En riktig äcklig typ som trodde att han skulle få hem mig. Han trodde att han var sååå cool för att han tydligen var trummis i nått band, HAHA!!!!

Ja, igår var det lite reunion pga Sofie var hemma. Det var trevligt. Vi började vår kväll på Pizza Hut och den slutade i en kö utanför LemonBar. Vi gav upp och åkte hem. Var hemma vid 2.30 "tror jag" så det var en lång kväll ändå. Drack inte så mycket så idag kände jag mig inte ens lite bakis, inte ens seg. Var helt som vanligt när jag vaknade. Skönt!

Vid 10 stack jag till Farsta och gick på friskis. Tog en promme hem. Det blåste lite men var skönt. Idag har jag fixat lite hemma. Gått ner med kartonger och sånt till grovsoprummet. Tänkte fortsätta efter "the rachel zoe project" som börjar snart. Var även på ett medelpass på friskis vid 16. Det var Carina som även håller pass i Nynäs. Jag älskar hennes pass! Det är skönt när man kan alla rörelserna och det är bara att köra!

Jenny var ville ha MAT!! syns det?

Elin, Madde och Jennifer. Madde var GO redan vid ankomst.

Jenny ledsen min,Milla bitch face.
Mörk bild på två fina tjejer.

Jenny och hennes husdjur tog en tripp in på toa.

Pepparkaka-Sofie och Jenny.

Jag och Elin. Konstig hållning jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0