Hemma vid 5 upp vid 11

Igår låg jag i soffan och hade det riktigt bra när Simon hörde av sig. Igår behövde jag verkligen umgås med folk, jag grubblade för mkt helt enkelt och behövde ha något annat att tänka på. Det var verkligen trevligt att umgås med Simon och självklart de andra som var där också. Jag behövde som sagt verkligen det. Var väl hemma vid 5 rycket och var huuur pigg som helst. Trodde inte att jag skulle kunna somna men när jag väl låg och läste så kände jag hur trött jag var så jag somna direkt. Vaknade strax innan 11 av värmen i rummet, jag måste verkligen investera i en fläkt.
Jag har varit i Nynäs och legat på ringvägen idag. Nice!! Sen hälsade jag på famro och fikade lite. Sov dock större delen av viselsen. Man blir ju så trött av solen.
Nu sitter jag som vanligt i soffan men tyvärr verkar inte tv utbudet vara det bästa idag. Känner dock inte för att hitta på något speciellt nu ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0