Kär och galen!

ÅHHH, jag var på ett sånt bra pass på friskis idag!! Orgasm! nä, kanske inte riktigt men jag gillade verkligen ledaren. En grej som han gjorde var att börja bugga med en tant mitt i allt. Sen pratade han hela tiden! Det skulle jag aldrig då klara. När det var en låt med saharahotnights så började han prata om dem och deras bandnamn! Men du! Han är helt galen och det gillar jag! Han körde hårt hela passet och det älskar jag.
 
Igår när jag träffade alla på jobbet igen så kommenterade flera stycken att jag hade fått så långt hår. Jag som tycker att det är kort men vill permanenta det och är rädd för att det bara ska bli ett stort krull på huvudet.

Nytränad=Härligt!! Har jag verkligen fått sååå långt hår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0