Ser ut att bli en lugn jobbdag

Ja, nu sitter jag här i mitt lilla arbet/behandlingsrum och hänger. Det finns inte så mkt att göra när pat. inte dyker upp. Har inte så många "svåra" pat. idag. Ja, lite barnpat. och sådär. Det tycker jag är roligt. Igår höll jag i bvc-info och det kändes verkligen bra! En superhärlig mammagrupp med många och bra frågor. Allt flöt på bra. Det är så det ska vara! Ibland har mammorna inga frågor alls. Det är inte så roligt då.
Jag har haft några barnpat. på senast som inte riktigt tyckt att det var superkul att komma till mig. Men efter lite övertalning och MKT BERÖM så visar de glatt sina tänder. Då känns det verkligen bra! Då känner jag mig så nöjd och duktig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0