Sista dagen på semestern

Det känns verkligen konstigt att jag ska jobba imorgon. Jag har dock ingen direkt ångest över att semestern börjar lida mot sitt slut..än. Jag har dock börjat försöka komma ihåg mina lösen till allt i datorprogrammet. Det kan bli riktigt intressant imorgon.
Idag har jag legat på balkan och solat och kollat på svt-dokumentärer på datorn. Tog sedan en promme till Globen och handlade mat, sedan gick till Gullmars och åkte hem. När jag kom hem var det bara att packa träningsväskan och dra till Farsta för ett medelpass. Det gick superbra idag, jag hade bra dagsform. Har käkat och sedan dog jag i soffan i en timme!. Jag skulle kolla på "The Rachel Zoe project" men jag vaknade efter att det hållit på i en halvtimme. Ja, så kan det gå.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0