Lite träning gör susen

Sitter här nyduschad. Mådde inte alls bra tidigare idag men nu är det som bortblåst! Hoppas att det inte kommer tillbaka bara. Tågen var inställda när jag skulle hem från jobbet. Orkar inte ens bli upprörd längre. Det är bra att det går direktbussar. Vi hade dock en tjurig busschaffis, ska inte de vara glada?Jag och Lotta "en sköterska på jobbet" hade lite kul åt honom. Det var bra att han inte hörde. Orkade inte stressa och äta för att hinna till friskis så jag gick ner med Fred och Roy till gymmet i källaren och cyklade istället. Har även trimmat luggen lite nu på kvällen.

Dagens träning:
Cyklat 2 mil
Träningsdvdn "Effektiv förbränning" ca 30 min
Träningsdvdn "Platt mage,stark rygg" ca 30 min
500 situps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0