Lördag

Idag sov jag till 10. Vi åkte ut med bilen och gick lite och kollade på villor som Fred tycker är fina. De ligger på en höjd här i Nynäs vid ett vattentorn. Det är superfina hus där, men nog dyra. Inget är till salu men vi ville kolla hur det så ut däruppe. Efter prommisen där så åkte vi till Freds kompis Micke på fika. Fred tyckte att jag skulle få köra lite så vi drog ut på landet här utanför Nynäs och där körde jag lite. Backade och trixade och körde även framåt! Det gick bra men det är ju inte heller svårt att köra så. Det kommer ju inte så många bilar och det är ju inte direkt "svåra" situationer. Fick några möten på den smala vägen men det gick toppen ändå.

Nu sitter jag och väntar på Fred som är och köper pizza! Ska bli gott. Kommer inte ihåg när jag åt pizza senast. Har även sovit i ungefär 2 timmar här på eftermiddagen också. Jag förstår inte att jag är så trött på helgerna nu för tiden. Jag borde ju ha kommit in i jobbet "att jobba heltid" tycker jag.

Dagens träning:
Promenad med Fred i kylan
500 situps


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0