Stora och viktiga beslut

Det har börjat hända lite grejer i hushållet Olofsson/Anderssén. Vi har börjat diskutera om vi skulle ta och flytta till något större. Känns läskigt och lite vemodigt. Vi trivs ju superbra i våran lgh. Inget är bestämt ännu men vi tycker båda att det skulle vara något att kolla lite närmare på. HIHIHI!!
Känns dock som att jag är det drivande faktorn i det hela just nu. Skulle vilja att Fred engagerade sig lite. Jag får helt enkelt vänta ut honom, han tar ju inte lika stora steg som jag i den frågan.


Igår körde jag förresten! Det gick bra! TJOHO!! Han skällde inte och jag kände mig väldigt säker. Har dock svårt att tänka mig att jag faktiskt jobbar för att ta ett körkort! Ja, jag vet ju att jag kör men det känns som om det krävs mer träning än vad min lärare tycks tycka att jag behöver. Han tyckte att jag skulle boka in halkbanan snarast. Läskigt!


 Ett litet hus med en liten trädgård skulle passa oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0