Trött och hängig

Känner mig helt slut och har lite små ont i huvuvdet. Jag håller kanske på att bli sjuk, känns sådär.
I helgen har det hänt lite.

Lördag: Min klocka ringde kl 10. Duschade och fixade mig och sen åkte vi på vernissage på NCC hk i Solna. Det var lite intressant att få träffa några som Fred jobbar med. Efter vernissagen åkte vi till Globen centrum, lr, ja, det var meningen men det fanns ingen parkering. Vi åkte runt där i 30 minuter och sen gav vi upp. Åkte till Gunilla och fikade. Kände mig trött redan då och låg i hennes soffa med Fred. Vid 16 kom Roy och vi åkte till Farsta på middag hos svärfar och Maud. Jag var mest trött och ville hem. Det var god mat men när de drog samma skämt för 5:e gången samt upprepade i parktiskt taget allt de sa så vill jag dra mig undan. Jag låg i sängen med deras katt bland annat. Vid 22 kände jag att jag ville hem och vad dyker upp om inte 50 11 fotoalbum. Var inte alls upplagd. Det var iallafall kul/trevligt att träffa Freds systrar. Blir ju inte så ofta tyvärr. När jag la mig i sägen hemma var klockan närmare 3.

Söndag: Klockan ringde 8:45. Jag kände mig bakis när jag vaknade, trots att jag inte druckit en droppe alkohol. Tog tvättkorgen och begav mig till tvättstugan. Gick väldigt bra att tvätta faktiskt. Bäddade nytt och la in kläderna i garderoben. Var så trött vid 15 så jag somnade i sängen med Tindra. Lagade mat. Åt semla OCH glass, "inte ihop" så mumsigt! Gick på medelpass på friskis. Var ett nytt pass. Har inte varit så slut och varit tvungen at kämpa så mycket på länge. Härligt!

Dagens tips till föräldrar/svärföräldrar
Håll inte på att tjata om barnbarn varje gång ni ses bara för att NI vill bli mormor,farmor,farmfar och morfar. Är så trött på att svara på den frågan nu! Har inte brytt mig förut men nu har jag fått nog helt enkelt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0