2009

Nytt år! Tjoho!! Hade ett mysig nyår i Mark "ligger utanför Mjölby". Fred kompis har köpt en gård där fast han bor i Nynäs. Jaja, han gör ju som han vill. 
Har jobbat som vanligt också. Idag har jag till exempel suttit och kallat. Ja, jag känner mig riktigt duktig! Är i december listan nu! Tjoho igen! Har verkligen legat efter men nu börjar jag komma ikapp. Den 22:a börjar jag jobba heltid. Ska bli skönt med lite andra patienter än vanlig tandstensborttagning. Blir väldigt enformigt. Det var verkligen skönt nu i julas när jag hoppade in som tandsköterska, skönt med något nytt och skönt att inte ha samma ansvar. Ja, ni förstår nog.

 Nyårsmiddag hos Jens och Helene "kan jag inte se mer missnöjd ut eller? Hur tänkte jag där eg?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0