Fredag!

Jag är tröööööööööött!!!! Det känns verkligen att jag jobbar heltid nu,trots att det bara handlar om 5 timmar extra. Att ha en ledig dag i veckan gjorde otroligt mkt! Fredagar är halvdag vilket är väldigt skönt.
Igår kväll så skulle jag egentligen in till huvudstaden och gå på info/seminarium om oraqix "bedövningsmedel"och tandvårdsrädsla men jag orkade verkligen inte efter jobbet! Det känns sådär idag, skulle verkligen varit intressant.
Jag gick och la mig tidigt igår kväll. Vid 22 låg jag i sängen, det händer nästan aldrig! Jag brukar vara pigg på kvällarna och ha svårt att somna annars.

Jag gick in på http://saos.spreadshirt.net/se/SE/Shop/Index/ och hittade tre t-shirts som jag skickade efter.





Fina va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0