Inställd pendel och lite snö

Imorse när jag vaknade var jag så trött. Jag kunde inte riktigt somna igår kväll så jag satt vid datorn,tränade och kollade på tv. Fred sov hos sin moder och jag gillar verkligen inte att sova själv. Det är verkligen konstigt att jag är kvällspigg och morgontrött nu för tiden. Så var det INTE förr.
Jag hasade iallfall mig upp och fixade mig för att åka till jobbet. Men går pendeln? Nej. Inte så ovanligt om man bor i Nynäs. Det blev extrabuss. Blev bara 15 minuter sen till första patienten. Alltid något.

Väder: Det snöar ute. Jag gillar det!

Gör: Har ingen patient nu, det var väl tur? Lyssnar på radion, Fergie. Har gått igenom osignade daganteckningar. Fyllt på rummet.

Mår:  Trött och super hungrig. Jag som aldrig bruka känna hunger. Jag är en sån som skulle kunna glömma att äta på grund av att jag helt enkelt inte är hungrig. Eller så brukar jag var iallafall.

Vill: ÄTA! Idag vankas det pasta och köttfärsås till lunch.

MAAAAAAAAAAAAT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0