Mer helg tack!

Känner mig riktigt sliten efter min första heltidsvecka. Det var verkligen superkul att träffa andra patienter och göra lite annat än bara mäta fickor och "deppa".

Min helg:

Fredag:
Jobbade 7.30-12.30. Sen bar det av för en träff med Jenny. Det var trevligt. Vi lunchade tacosmat och shoppade lite. Det blev 2 par jeans på Gina á 99 kr styck! Jag är nöjd. Passade även på att köpa lite undisar också på hm. När jag kom hem gick jag på friskis, jag älskar verkligen passen på onsdagar och fredagar, Micke gör verkligen de bästa passen! Efter friskis var jag trött men fredag är ju städ-dag så jag städade. Efter städningen gick jag och Fred och åt på kinan. Det var trevligt trots att vi båda var fredagströtta.

Lördag: Fred åkte till sin mormor och socklade. Jag gick ner på stan och köpte gympaskor och tofflor till jobbet. Efter shoppingen gick jag en promme i en och en halv timme. Det började hagla och regna rejält så när jag kom in på Willys så kollade några lite frågande på mig. När jag kom hem kollade jag på tv och tränade lite kondition, mage och rygg. På kvällen gick jag och Fred till Freds farmor och fikade och kollade på djur/naturprogram.

Söndag: Klockan 8.30 ringde min klocka. Trodde det var ett skämt först, men icke! Det var bara att gå upp och infinna sig i tvättstugan för att tvätta 5 maskiner! Efter nybäddning av sängar samt påfyllnad i garderoberna med rena kläder så gick jag samma promme som på lördagen. När jag kom hem så hade Fred lagat mat. Mums! På kvällen gick jag på friskis. Såhär i början av terminen är det så mkt folk! Jag gillar inte riktigt när man inte kan flänga runt som man vill. Roy kom över och han och Fred kollade på "skånska mord". Jag klippte Tindras klor. Hon morrade,ålade sig och fräste. Hon avskyr verkligen det! 


 Mkt tvätt blir det!

Ja, och nu är jag här på jobbet. Har återbud. Inte alls kul.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0