Te, min drog

Dagen har varit bra. Det har rullat på riktigt bra. Jag låg till och med lite före i tidboken idag. Det känns så bra! Imorse var jag dock lite missnöjd när jag skulle gå upp. Jag har så svårt att somna på kvällarna och det gör att det är ännu jobbigtare att masa sig upp till jobbet.
Helgen har varit ovanligt lugn.

Fredags: Det var min sista lediga fredag! Snart börjar jag jobba heltid. Gick en promme. Handlade. Fikade med famro. Städade. Tittade lite på let´s dance. Läste. Gick och la mig.

Lördag: Jag vaknade allt för sent. Vid 12:30. Fred skulle till sin mormor och lägga golv så jag passade på att panta burkar, kasta glas och konserver. Min mor skulle titta över men hon hade blivit sjuk. Alla i min omgivning har varit sjuka..inte jag..peppar peppar. Åt tacos,mums! Spelade chicago med Micke och Fred.

Söndag: Sov även denna dag för länge. Tog ner granen och lite julgrejer till källaren. Har dock kvar ljusstakar och en julstjärna. Tycker att det är sååå mysigt! Gick en promenad. Det var snorhalt.
Nä men usch vad tråkig jag är.

Jag dricker för mkt te. 6-8 koppar om dagen. Är det normalt? På jobbet dricker jag dock kaffe. För mkt där också tror jag. Idag på T4 infon mådde jag super illa efter att jag druckit två koppar kaffe och endast ätit en liten smörgås. Det var sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0