Lat

Var helt slut går när jag kom hem från grönan. Men det var verkligen kul! Visst, jag kände mig lite gammal och feg men det är kul att vara ett barn för en dag. Tack tjejer för en rolig dag!
Idag har jag sovit länge,varit i farsta centrum och inhandlat lite målargrejer och inköpt present till Paulina som fyller 25 år idag. Ska på fest hos henne på lördag. Jag ser verkligen fram emot det. Jag har målat två lager till med silverfärgen i sovrummet. Färgen är så vattnig och jag vet inte huuuuuur många lager jag har målat nu. Många iallafall.

Jippie!!! IKEA ringde precis och min säng kommer på måndag. Härligt!  I sovrummet så har jag takmålningen kvar och snobbkanten "en vit kant mot taket" men sen är det klart! Min sänggavel och byråer ska komma den 31:a så då kommer mitt sovrum vara helt färdigt inrett "Inrett,kan man skriva så?".




Insane, ett perfekt namn på detta åk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0