Måla,måla, måla

Det är verkligen tråkigt att måla och väldigt tidskrävande. Jag är nästan klar i mitt sovrum nu. Tre väggar är målade i vitt och sedan ska jag måla en fondvägg som kommer att vara grå/silver.

Jag sitter och kollar på en film om Anna Nicole Smiths liv. Den är verkligen endast riktad till hennes fördel. Hon verkar vara så smart och alla bara ÄLSKAR henne. Jag tror inte att det var så.

Det är skönt att Tindra verkar ha klarat flytten riktigt bra. Hon vet i vilket hus hon bor och kommer fram när jag ropar. Jag var orolig och trodde faktiskt inte hon skulle anpassa sig så bra som hon gjort. Min lilla tjej.

Igårkväll träffade jag Jenny och vi tog en drink på söder. Det är skönt att bo nära stan och bara kunna åka in när man vill. Eller vad jag menar är att det inte tar så lång tid och tunnelbanan går tätt. Lyxigt!
 Min älskling!

Kommentarer
Postat av: Jompis

Många kramar till dig!!!

2009-07-20 @ 10:42:36
Postat av: Jen

Vill komma o kika på din lägga snart, samt klappa lite katt. älskar katter :)

På onsdag är det grönan som gäller, whohooo!

KRAM

2009-07-20 @ 18:37:46
URL: http://littlejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0