Jordbro 25/6-09

Vafan är alla ungar?!!! Ingen kommer. Det verkar vara så att i det här området ska man INTE boka in barn/ungdomar på sommaren. Annars är det toppen!!! Solen skiner och värmen är här!. Härligt!. Min fläkt går varm här inne i mitt lilla arbetsrum. Men jag klagar inte. Det är ju som sagt så härligt med sommar.

Syrran och hennes pojkvän åker till Kalmar idag ska jag ska passa deras lägenhet och katter tills på lördag. Ecca bor ju på landet, och då menar jag LANDET. Det är åkrar och hästar när man kollar ut från köksfönstret. Jag hoppas att jag inte får lappsjuka bara.
Idag  är jag verkligen på toppen humör. Det känns verkligen skönt att allt i mitt liv börjar falla på plats. Jag ska skriva mer nästa vecka som jag skrev i förra inlägget. Allt är inte klappat och klart så jag vågar inte skriva om det. Eller jo,det är väl klart kan man väl säga. Men inte helt ändå. HIHI! Nyfikna? Ja, några vet redan vad det handlar om.

Ska kanske gå in i sterilen och ta en titt nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, ja vet och jag är SÅ glad ;)

2009-06-26 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0