Är jag lämpad för körkort?

Jag körde "halkbanan" idag. Har nog aldrig fått så mkt skit någonsin. Det är nya regler från och med 1 april så många kommer tydligen dit som inte kan köra bil. Vi hade en sån i vår grupp. Det märktes verkligen att det varit en jobbig period för vår lärare. Han var inte endast spydig/irriterad på mig så helt värdelös är man väl inte. Det var verkligen inte bra för självförtroendet att få höra suckande när man ville att han skulle förklara vad man skulle göra "detta via en interntelefon i bilen till hans plats i ett torn". Sen blev han arg när man gjorde fel. Ja, visst, jag gjorde några missar men all skit behövdes verkligen inte!
Så ni som ska göra halkbanan i Stockholmområdet, välj inte Gillingebanan! Och om ni redan beställt tid, hoppas att Jocke har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0