Helgen

Lördag:
Sov till 12, så skönt och välbehövt! Vi tog det lugnt och vid 15 pallrade vi oss ut och det var inte trevligt ute! Så rått i luften. Vi gick till Roy. Tar 3 minuter. Fikade. Åkte till Willys och handlade. Åt tacos. Jag åt även glass med varma bär. Så gott!! Jag har verkligen varit sötsugen den här helgen. Vi tänkte bowla men det blev inte så. Vi åkte istället till Freds farmor och kollade lite på melodifestivalen. Vad hände där egentligen? Förstår ingenting! Röstade ni på henne eller?!! Vi kollade även lite på Wallander men Fred och jag kände oss trötta och åkte hem.

Träning: 500 situps

 Vill vi verkligen skicka iväg det här?

Idag Söndag:
Vaknade vid 9 och kände mig utsövd. Gick upp och satt i soffan framför tv:n ett tag. Bakade bullar. ÅHH, så gott!! Har frossat i bullar hela dagen!

Träning:
3 mil på träningscykel
Medelpass på friskis
500 situps

 Frosseri!!

Månadens saknad:
Var är mensen? Förstår ingenting. Och NEJ, jag är inte gravid. Min kropp har hakat upp sig. Ibland kommer den i mitten av månaden och ibland i slutet. Hallå?! Kommer väl få den imorgon med besked bara för att jag tar upp det såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0