Planer i stöpet

Kan man skriva så?
Ja, Fred har blivit varslad.  Skit,könsord osv! Varför kan inte allt bara klaffa i livet? Jag blir så jävla trött! Man är duktig och gör rätt för sig!!! AAHH! Är så arg på finansnissarna som lekt med pengar som om det vore ett jävla monopolspel! Idioter!! USA= ett jävla u-land. Hur kan ett jävla u-land styra världen? Det är ju helt sjukt!

Ok, jag ska lugna ner mig.
Om 4 månader kan Fred alltså bli uppsagt. Tydligen är det så att ett företag varslar ett större antal än vad som sedan blir uppsagda. För att göra samhället redo. Förstod någon min förklaring?
Fred ska även bli överförd till en annan del av NCC "anläggning" och om han blir skriven där så klarar han sig. Ska tydligen börja jobba på anläggning vecka 14 men inom bygg är inget säkert och datum ändras.
Kruxet är dock om han KAN bli skriven på anläggning när han är varslad inom en annan del. Då trollar han ju bort sig själv från turlistan. Ja, nu vet ni hur det ligger till.

Blir bara så ledsen och arg. Vi har ju börjat kolla på hus och hittat ett som vi vill ha och så blir det såhär. Vi har även börjat diskutera vår framtid. Något som är väldigt stort för Fred. Han är ju lite skraj för det mesta som är nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0