2012= SKIT

Har tänt massa ljus i heeela "läggan". Jag älskar verkligen ljus! Det blir så mysigt. Ja, vardagslyx tycker jag att det är!
Igår var det inte jobb inplanerat utan mässa istället. Träffade Karin och Anna som jag gick i skolan "Falun" med. ÅHH, tänk att det har gått 1,5 år sen examen. Helt galet! Tiden bara rinner iväg. Man måste ta tillvara på all tid. Mitt liv ser ju inte direkt ut som jag hade tänkt eller planerat. Men det gäller att ta det för vad det är. Jag vet fortfarande vad jag vill med mitt liv men jag kommer INTE kasta mig in i något bara för att. Trygghet är och har alltid varit väldigt viktigt för mig. 

Efter mässan igår träffade jag Jucky och Moe. En snabb fika med inslag av "New moon" och snack om 17-åringar. HAHA. Det var väldigt trevligt. Sen blev det träning.

När jag kom hem efter träningen så kände jag mig helt slut. Var hungrig och hade huvudvärk. Åt och sen la jag mig i soffan och höll på att somna när:....

Det ringde i min mobil. Det var Simon som tyckte att jag skulle hänga med på öl och bio. Först tänkte jag: Nej, jag är ju helt slut och har ont i skallen", men sen tänkte jag: Vafan, såklart jag ska! Kan ju inte ligga här!

Vi träffade Peter och Diana och drack lite öl. Sen bar det av till bion för att se "2012" Och nej, som ni nog räknat ut. Jag bestämde inte film. Och filmen sög men sällskapet var toppen! När jag släckte lampan var klockan 1:45. kändes sådär pga att jag skulle upp 6:45 för att tvätta imorse. Har även tränat. Sen har det varit slappt hela dagen. Superskönt! Har badat bubbelbad, var och slängde konserver och glas och gick och handlade. Ja, ni har rätt: GODIS! Mumsigt!

Nu ska jag färga mina ögonfransar och slappa lite mer här i soffan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0