Hormoner

Min kropp, eller ja mina hormoner har fått tuppjuck. Blir så trött! Jag känne rmig lite gråtmild mest hela tiden och brösten känns större. Och ännu en gång, nej, jag är inte med barn! Det är inte lätt att vara kvinna. Eller, jo, men det är jag väl? En ung sådan ;)

Helgen spenderades faktiskt till större delen i Nynäs. Kändes ok. Får alltid liiite ångest men det gick bra. Jag vill doxk absolut INTE bo där nu. Fan, vad jag vet mkt om folket. Vilket självklart bidrar till förutfattade meningar och skitsnack. Ja, Nynäshamn i ett nötskal.

Vad tycker ni om den här kommentaren?

- Ja, men det är ju bra att du är man. Det gör ju att du får respekt i klassrummet.

NOT OK!
Höll på att börja skratta men lyckades på något helt makalöst sätt hålla inne skrattsalvan. Jag vet dock att jag gav personen några "fjortisblickar". Jag kunde inte hålla emot!

Slutligen Moe, jag tänker på dig gumman. En stor kram till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0