Men du!

Igår hade jag nästan inte en lugn stund medan idag är det helt tomt i min kära tidbok!. Hur kommer det sig? Missnöjd.
Kanske ska skriva lite om vad som hänt i mitt liv kanske. I fredags var det partaj med jordbrogänget. Det var verkligen superkul! Jag tog det väldigt lugnt med alkoholen dock. Har verkligen inte tid att bli slö och bakis dagen efter. Vaknade upp i lördags och mådde prima. Nice! Min hals hade dock fått sig en omgång sång "skrik". Gick och tränade och tog en promme. Sen var det bara en lugn lördag med städ och tvätt. På kvällen kände jag mig riktigt hängig så jag trodde verkligen att jag skulle bli sjuk.
I söndags var jag slö. Vet inte varför. Gick och tränade och sen kom Fred. Vi var på IKEA!! I like! Åt supergod lasagne "jag som lagade" och hängde i soffan framför "ensam mamma söker" Ja, och sen var helgen slut!

På torsdag är det Winnerbäck! Weiihoo!

Nu ska jag traska ut i sterilen.

Dagens uppdrag- Jag ska försöka få vaccin,eller bli vaccinerad. Vi får se hur det går. Med ett leende kommer man långt. Ja, och sen är jag ju en liten smöris också men de tär en annan historia =)

 INTE ok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0