Symptomlista

Tog svin-spruta igår. Kände mig helt ok igår,hade lite ont i armen, men sen har det hänt lite:

- Det började klia på benen, utslag "röda små prickar som kliade"
- Frös inatt. Sov med en stor tröja, strumpor och två täcken "brukar sova naken"
- Känner att det är nått skit i kroppen, lite hängig men det är inte så farligt.

Intressant va?

Blev lite nervös när jag skulle ta sprutan. Först står jag och väntar med massa russin i en timme, på arbetstid! Nöjd! Sen när mitt nr ropas upp så travar jag in och vem ska sticka mig? Jo, en grabb som inte såg ut att vara äldre än tolv! Höll på att fråga om han fått hår på snoppen än men jag höll mig. Han var även lite nervös till naturen och blev väldigt tafatt och blyg när jag försökte snacka med honom. Men jo, sticka kunde han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0