Härligt att jobba med barn!

Ibland känns det verkligen omöjligt att få ett barn att ens öppna munnen. Men efter lite prat så visar de glatt sina tänder. Det är då det känns toppen med mitt jobb! Ja, jag är rätt bra med barn tror jag. Ni kanske tycker att jag är "osvensk" som hyllar mig själv. Men varför inte? Jag är ju duktig! Man kan ju inte gå omkring och vara negativ och tycka att man inte duger. Jag vet att jag fortfarande är "nybörjare" men jag känner att jag är duktig på mitt jobb ändå!

Imorse fick jag massage på jobbet. HÄRLIGT! Hon tog i ordentligt,inget "meseri". Skönt!

Vi hade också vinlotteri nu på morgonfikan. Ja, jag vann INGET som vanligt. Men jag är glad ändå!

Nu ska jag jobba lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0