Måndag...igen!

Jahopp och så är det måndag igen! Känns inte som jag haft ledigt i helgen. Vilket jag ju såklart har haft men jag vill vara ledig meeeer.
I fredags efter jobbet åkte jag hem och städade. Sen bar det av till Farsta centrum till frissan. Ja, jag ser lite annorlunda ut nu. HAHA. Kan lägga upp bilder senare ;)

I lördags ringde min klocka 6:40. Jag blev vettskrämd och trodde att jag hade försovit mig. Kom sedan på att det FAKTISKT var lördag och att jag skulle upp och tvätta. Det gick riktigt smididgt. Tränade lite medan jag väntade.
Sen vid 13 ringde jag och väckte Simon. Det är roligt med trötta/nyvakna människor tycker jag. Sen bar det av in till stan. Vi gick och fikade på ett café/kinarestaurang på söder. Ägarna var söta. Gick hem till Simon och la oss i soffan och drack te och kollade på en,ja, kan man kalla det film? Inte direkt toppklass men funkade :). Gick sen på ferre hos Agnes och Micke. Var trevligt att träffa lite nytt folk! :) ..och de "gamla"

Igår var det seeeeegt. Gick och tränade på friskis på morgonen men resterande av dagen låg jag mest i sängen med Fred. Han kände sig inte kry =). Fick lite ångest över att inte göra något men det var verkligen trevligt att ligga och mysa/bada badkar och lyssna på regnet också.

Kollade precis i min tidbok. Blev så glad över att se att det inte är samma gamla vanliga "göra". Lite akut och lite barn. Kul!

Nu ska jag jobba!

OK, såhär jobbigt känns det inte! =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0