Mkt att göra vet du!

Ja, jag är usel med uppdateringen just nu!
Grejen är att jag inte har hittat tiden på senaste. Jag jobbar och det har varit fullt upp kan jag säga! AHH! Men det är så det ska vara! Efter jobbet åker jag hem,äter och drar och tränar. Och sen är dagen slut. Vi har stegtävling på jobbet "hela folktandvården i sthlm" men jag är riktigt besviken på mina tanter i Västerhaninge. HUR kan man bara gå 3000 på en dag? EHH?  Så många steg tar det för mig bara att ta mig till jobbet. Nä,dåligt tycker jag! I jordbro är de dock väldigt pepp! Jag vill byta lag! Ni kan ju tänka er hur det skulle låta i VH då ;)

Ja, vad har hänt på senast då
- Har "permat" håret
- Jobbat
- Tränat
- Funderat på hur JAG vill leva mitt liv egentligen. Ja, vad VILL JAG eg? AHH! Blir lite trött på mig själv. Ena dagen känner jag si, och andra dagar känner jag så. Känner mig så svag och labil just nu. Kan bero på mensen som snart kommer. Hoppas att det är så. Jag HATAR att känna mig "dum", inte ha koll och veta vad som händer runt mig.
- Varit på ferre! Och nu i helgen och nästa helg verkar det bli samma upplägg! Trevligt! Haha! I fredags var jag och Jucky ute på äventyr mitt i natten! Jag ska nog lägga upp lite bilder från statoilmacken! Vad tror du Jucky? Jag har bildbevis på ditt "brott".

 Många partaj blir det!

Kommentarer
Postat av: Jucky

haha, det som ingen har sett har inte skett.... ;)

2009-10-15 @ 16:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0