Trött men på bra humör

FREDAG!!! Härligt! Har kommit in i en period då jag inte sover så bra om nätterna, håller på och snackar i sömnen och sådär. Jag tror att det beror på den här j-la försäljningen av kliniken i jordbro.

Igår fick vi reda på vilka som har köpt alla 10 kliniker i Stockholmslän. De har ingen som helst erfarenhet, kunskap om tandvård! Ja, alla blev lite ledsna. Så igår var det mkt pepp och kramar här på jobbet. Det känns verkligen helt fel att det här gänget ska splittras! Men man ska vara posivit, det kanske kommer något riktigt bra ur detta. Vet ni vad de fick köpa de 10 klinikerna för?..23 miljoner. Ja, de gjorde ju ett riktigt kap. Pinsamt. Hörde imorse av en som pratat men någon från huvudkontoret och tydligen kostade klinkerna ca 500 000 per behandlingsrum. Ja, det är illa att de accepterade budet tycker jag.

Men ikväll är det fest med det här toppengänget "Jordbro". Vi ska mötas upp 17:30 för en drink och sedan ska vi till Golden hits. Alla ser verkligen fram emot det. ÅHH! Ska bli så kul!



Jag hoppas verkligen inte att jag kommer ligga i denna vinkel och titta mot ingången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0