090909

Här sitter jag på jobbet och glor. Det är verkligen tråkigt när patienterna inte dyker upp. Är så j-la trött idag. Gick ändå och la mig vid i bra tid igår. Ja, det är väl den hemska höst/vintern som är på intåg. Imorse "trots trötthet" fick jag syn på rödgula löv/blad på ett träd. Vafan hände med sommaren? Jag frös även imorse. Det är inte så vanligt, jag är ju annars ett litet minielement.

Funderar och funderar en del som jag redan berättat. Jag orkar verkligen INTE med massa spel och skit, varför inte bara tala klarspråk? Det verkar ju vara så det funkar när man träffar någon "eller försöker få det att funka igen". Och detta beror ju på att man inte vill bli sårad och känna sig för utlämnad. Men hur ska man få det att funka om man inte gör det? Jag orkar verkligen inte lägga ner energi på spel. Är det någon som inte visar intresse så skiter jag hellre i det än "jagar".  

Lite trevligt nu: En superbra låt! Kings of Leon, åhh, jag gillar verkligen dem! Och deras låt "sex on fire" är just nu en favvo! Gillar hans röst! Het!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0