Liiite piggare

Jag har verkligen varit trött på senast! Men igårkväll efter träningen så hände något! Så skönt! Jag har målat i hallen i helgen och det blev sådär om vi säger så. Och med den nyfunna energin så fixade jag till väggarna lite. Jag tyckte att det blev ok men jag ska se när jag kommer hem ikväll. OM mina nödlösningar lyckades så ska jag sätta upp hatthylla och sätta ihop en byrå ikväll.

Jahopp, vad har hänt mer? Helgen var lugn. I fredags åt jag och Fred indiskt. Så gott men det blev dock lite mkt mat för min del. Sen i lördags tränade jag och åkte till IKEA. På kvällen kom mamma och syster över. Och slutligen i söndags så målade jag och tränade.

Nu är det förmiddagsfika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0