Lite update kanske

Jag är rätt så trött idag. Har minst sagt varit en stressig dag på jobbet. Men det är positiv,hellre lite tempo än att sitta och glo.
Helgen har varit bra. Har verkligen försökt att inte känna att jag MÅSTE hinna så mkt som möjligt. Varför gör man så? Det får ju bara en själv att bli stressad och olycklig.
I fredags var det lite grillferre med jordbrogänget. Det var verkligen super trevligt att dricka och äta gott och umgås utanför jobbet. ALLA är verkligen härliga männsikor som kan bjuda på sig själv. Det finns ingen osämja alls. Ja,det är sant. Skitsnack exixterar inte! Det är verkligen helt motsatsen till hur stämningen i västerhaninge är. Det är sorligt och känns skit att det här härliga gänget snart kan komma att splittras vid utförsäljningen. Orättvist!

I lördags gick jag och tränade, någon som är förvånad? Fred sov hos mig och vi umgicks lite. Hämtade bland annat hans bil hos Clarre i Nacka. Min syster som skulle på "ladies night" kom hem till mig och fixade sig. Sen åkte jag med henne till Globen. Jag gick inte på "ladies night" utan jag gick faktiskt på ICA bara. Lördagskvällen blev lugn med glass och te framför tvn. Jucky hörde av sig så vi tog en promme och sen hem till mig för lite mer glass. Mums!

I söndags åkte jag till IKEA och köpte lite grejer och sen lite träning. Provade yoga. Det är ju mest avslappning men som var väldigt skönt. Jag måste verkligen lära mig att slappna av och varva ner.

   

Ett supergäng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0