Måndag igen

Jahopp, nu är det måndag igen! Helgen flög förbi som vanligt men det känns ändå ok/bra att jobba ändå. I helgen har jag varit mkt slö och den har sett ut såhär: träning,mat,sömn,umgänge,träning,mat,träning,sömn,sömn,sömn.
Jag och Jucky slog klackarna i taket i lör med Gurra och hans "grabbs". Det var trevligt!

Annars har jag mest funderat i helgen. Att någon bara släpper en bomb sådär! Att få höra allt som man velat de senaste åren gör ju att det känns bra. Men är det äkta? Kan någon bara ändra sig sådär? Är lite misstänksam. Är det inte pga att han märkte att jag gått vidare och helt enkelt blev rädd och TROR att han vill dessa saker...? En annan sak jag funderar på är om jag orkar, för det kommer kräva mkt av oss båda om vi VILL och KAN få det att fungera.

 
Funderar en del just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0