Torsdagskväll

Har kollat på lyxfällan. Men du! Vad är det för människor? Paret nu ikväll måste ha något syndrom,ja,nått fel är det på dem. Stackars deras barn. ALLA borde INTE kunna skaffa barn.

Idag mår jag bra och är pigg och glad. Det var ju typ en månad sen. Jag funderade när jag mådde sådär om det kunde bero på känslomässig utmattning. Men så verkar inte vara fallet. Ja, har man förlorat så mkt blod som jag har den senaste månaden så är det ju inte konstigt att man blir helt slut.

Idag kände jag mig glad och peppad på jobbet. Hade mest undersökningar idag. Det var några barn som skrek vid första synen av mig och min behandlingsstol men jag är så bra på att charma de små! Det känns verkligen bra!

 Efter jobbet blev det medelpass på friskis sen hem och äta och duscha.
OCH IMORGON ÄR DET FREDAG!!! Tjohoooooooooo!

Som jag och Bibbi på jobbet brukar säga/sjunga

-vad är det för dag imorgon/idag?
-FFFFF
-R
-E
-D
-A
-G

FREDAG!! Wiieee Tjohooo! "Hopp,sparkar och vispande med armar är ett måste"

Imorgon är det även middag och ferre hos arbetsledaren Cathrin. Nästan alla från jobbet "jordbro" ska dit,det ska bli kul! Jag får inte glömma kameran bara. Ja, det brukar jag göra,mkt dumt.



De här programledarna ska det vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0