Tråkigt på jobbet

AHH, det är så mkt uteblivande och återbud den här veckan. Det är så tråkigt då! Själv så känner jag mig mkt piggare än tidigare. Ja, jag var ju helt slut i torsdags tex. Och gissa varför?! Jo, mens! IGEN! Nej, jag skojar inte!
Har haft mesn 3 ggr på en månad nu. Det suger  musten ur en kan jag säga. men nu verkar det mkt bättte :)

Kanske ska berätta vad som hände i helgen. I fredags var det ferre för mormor och moster. Det var mkt högljutt "skriver man så" men trevligt ändå.
I lördags tvättade jag,bakade frukostbröd, handlade, gick in till stan och gick på bio med syster,Jonas och Jonas kompis christoffer. Vi såg "flickan som lekte med elden" Ja, det var väl bra. Jag tyckte ju att boken var huuuur bra som helst och filmen höll inte enligt mig måttet. Det var några skådisar som man undrade var de hade hittat men Noomi var asbra!
Söndagen var en heldag med Fred. Ja, det är konstigt egentligen hur mkt man kan känna igen efter "uppehåll". förstår ni?

Nu ska jag käka lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0